Long time, no see! :) + Grym tävling!

Hej Allihopa!
Vet att jag inte bloggat på ett tag, men lever man som jag gör, har man aldrig tid! ;)
Idag har jag ett sjukt grymt tips till er alla bloggläsare! Det är en hemsida som heter MyShowroom. Det är en otroligt hemsida laddad med underhållande bloggar, saftigt skvaller och färska nyheter. Jag gick in på hemsidan, och blev heeelt fast, nu är jag en ständig besökare och går in varje dag! :)
Och just nu har dem en helt fantastisk tävling, där man kan vinna ett presentkort på Frank Dandy med 2000 kr! Allt du behöver göra, är att berätta vad du tycker är sexigast hos en killle, respektive tjej.
Jag har tävlat, och det borde du också göra! Tävla gör du här!
//Joel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0